Monday, January 19, 2009

Huh!

Pagi tadi, lepas hantar Faris dgn Fatih g taska, aku singgah gerai jual nasik lemak utk mentapaw sarapan seraya aku kelaparan di pagi hari..

Akak X: " Ye bang.."
Aku: "Err kak bungkus nasik lemak"
Akak X: " Baper bang?"
Aku: " 1 je kak.."
Akak X: "Ok..(sambil dia cedok nasik, masukkan sambal)
Akak X: " Nak tambah lauk ape bang..?"
Aku: "Err.(sambil tgk lauk2 yg mmg nampak sedap)..tambah kerang la kak nk bg tambah darah saya"..(sambil akak tu senyum dan masukkan sambal kerang)

Aku: "Baper kak?"..
Akak X: "nasik lemak tambah sambal kerang..emm...3 hengget je"..
Aku: " Ha?..(dlma hati je la..serta Gulp! telan air liur.)

Insyaallah tahun depan akak ni akan pegi ke Mekah..naik haji

3 comments:

lintau said...

doa baik tu wak. kos pengangkutan bawak kerang skang tinggi.. hehehe

Unknown said...

nasib kau tak naik darah rok!
[maybe kot kalo dah hari2 makan kerang terlebih darah]...

Idan said...

sebab tu aku suka duduk sabak... RM3.00 nasik lemak ayam goreng berempah tuh wak bley dapat