Wednesday, August 6, 2008

detik itam..II




so sampai je di umah sewa wak ..kerja2 overhaulin pon bermula..segala isi perut enjin dikeluarkan bagi memudahkan kerja2 pemulihan...mase ni mmg "patah kaki"..tade transport..kerja2 pemulihan berjalan dengan agak slow oleh wak memandangkan dia ni pomen tade bengkel...so kalau ade koling2 keter brakedown dia akan pegi repair kt tempat tu jugak..aku pon dah naik segan kete parking kt umah tu lama sangat..last2 bincang2 dgn wak...bawak kereta aku gi ke bengkel member dia dekat area sec 26, shah alam. so lega la skit...selang 2-3 minggu progres kete aku amat slow sekali...wak pon dah start2 mcm tanak amik port...so aku pikir maybe dia bz la....masuk sebulan pon same...masih macam tu...aku koling2 dia...dia tanak angkat atau pon masuk voice mail..aku dah panas dah....sepanas enjin aku yg kebocoran radiator..tanya kawan2 sume tatau kt mane wak pomen tu...aku tambah tension..dah la hari nikah mase tu dah nk dekat..kete tak siap...pomen lari....duit abis byk...amse tu mmg au blur abis..tatau nk buat ape...kete pon dah kene parking luar...berpanas berhujan...sampai efek pada bumbung...adehh tensen...




bersambung

0 comments: