Tuesday, June 29, 2010

Hari lahir Mohd Faris Zaqwan


Posing dlm kolam renang tanpa baju..mcm poster dlm majalah Mangga

Hari ini 29/6/2010 genap 5 tahun umur anak sulung aku Mohd Faris Zaqwan.So macam biasa malam semalam aku dengan orang rumah aku bershopping membeli jajan-jajan, gula-gula untuk dibungkus dan diberikan kepada rakan-rakan Faris kat sekolahnya.Ibunyer juga telah siap menempah kek Ben10 atas permintaan Faris pada minggu lepas dan awal pagi tadi dah diambil dari kedai dan dibawa ke sekolah Faris untuk acara tiup lilin, potong kek dan makan ramai-ramai sambil buat lawak Upin Ipin
Faris ni rupe paras ikut acuan ibunyer dan atuknya di Batu pahat, Chinese look dan langsung lari tema rupa paras kejawaan seperti bapaknyer. Sampai pakcik2nyer memanggil dia Park Ji Sung kalau kumpul ramai ramai di kampung. Ikut kate cikgu dia, kat dalam kelas dia ni pendiam dan tak berapa aktif tapi memahami apa yang diajar oleh cikgu, kalau cikgu tanya balik. Yang ni serupa macam aku skit2 mase aku sekolah dulu.Tapi aku banyak diam sebab aku ngantuk. Semoga panjang umo dan murah rezeki untuk Mohd Faris Zaqwan dan tunggulah hadiah surprise dari ayahmu ini.

0 comments: