Sunday, April 4, 2010

Aqura A.S.S




2 minggu lepas aku n anak bini pegi tengok belon uadara panas kt Putrajaya. Kami pergi hari last. Banyakla gerai-gerai jualan dibukak dah macam Jom Heboh TV3. Dalam banyak2 gerai, ada 1 gerai brader ni menarik perhatian aku. Gerai brader ni simple je..dia bukak table sebesar table dalam bilik darjah..alas ngan kain ada ropol2 skit. dah macam jual stuff zine, kaset n Cd mase gig. Tapi gerai brader ni jual sabun. Tapi bukan sebarang sabun bai. Sabun anti ngantuk. Anti Sleepy Soap (A.S.S). Lepas 5 minit sesi FAQ dengan brader ni akhirnya aku tertarik utk membeli. Sabun ni ada macam2 sais..dan yang aku beli ni sebesar sais kotak mancis dengan harga jualan RM10 tanpa nego. Keistimewaan sabun ni adalah ia dapat menghilang ngantuk semasa drive, nk buat keje, kene buat keje, nk study. Dan aku mmg ada masalah ngantuk bile drive jauh2..teruatma KL-Batu Pahat. Cara pakai..sebelum memulakan perjalanan jauh..sapu sabun kt muke dan biarkan selama 2 minit. Ternyata ia berkesan sebb aku dah try 2 jam setengah perjalanan mata dari Batu pahat balik Seri Kembangan..mata aku segar dan mampu memototng trailer Tiong Nam logostik kt hiway..haha berbaloi RM10 hengget

1 comments:

Faizal Haji Ali said...

Ada lebih? Kerat dua lah..