Wednesday, April 7, 2010

Mohd Fatih Ziyad


8hb April 2010 merupakan hari lahir anak aku yang nombor dua (kanan pegang bola). Kejap je aku rase dah tiga tahun umor dia. Name dia ni aku dapat daripada buku agama yg bertajuk " Nama-nama Indah dalam Islam"..aku rase ramai ibubapa kt luar sane yang carik name anak2 diowang gune buku2 macamni. Mohammad name Rasullah..Fatih ni maknenyer perintis @ pioneer dan Ziyad maknenyer kelebihan. Fatih Ziyad ni mmg manje bese la lom ada adik..cepat merajuk kalau kene marah n tengking..tp dalam mase yang sama degil pon boleh tahan..kalau A yang dia nak..A la...sampai dia dpt....minat pada sukan bowling, drift dan bola sepak. Channel 811, 812 mmg feveret dia. Channel 611 kurang skit..kurang minat pada citer ultraman sepertimana abangnya..Aku hantar gi tadika PASTI saing2 abang dia..Alhamdulillah dia dpt catchup apa yang Ustazah2nyer ajar..walopon sebutan tak baper betul lg..Macam makbapak orang lain..harapan agar anaknyer panjang umo murah rezeki jd anak soleh amat tinggi..Untuk Mohammad Fatih Ziyad esok jangan lupe bangun pagi pegi sekolah...

0 comments: