Wednesday, April 21, 2010

Bundlism




Aku mengaku aku mmg suke kt baju n seluar bundle ni. Aku start admire mase aku umo 11tahun bilamana aku berinfluencekan abg2 aku yg beli baju-baju bundle kt pasar pagi Sabtu kt pekan Selekoh. Mase tu mungkin abg2 aku tak mampu nk beli baju dan seluar2 yg branded jd baju2 bundle la jadi pilihan diowang. Dan aku pon terikut2 jugak bile dah tiap2 minggu gi pasar tu gerai bundle adalah gerai wajib dikunjungi. Minat ni aku teruskan mase aku masuk sekolah rendah dan menengah. Tapi mase tu takde duit sendiri so terpakse mintak ehsan bapak aku utk beli. Dalam setahun tu dapat beli selai dua. Zaman bile dah keje aku truskan minat ni.Bile dah ada duit sendiri maka shoping sakan la aku. Kedai bundel kt Jalan Puchong umpama Sogo bagi aku. Takpayah tunggu ada sale..tiap2 minggu leh beli. Penah aku dpt beli jean Guess yang condition mcm Diana daniele dgn harge RM30.00. Pegi kedai bundle ni kene pandai pilih dan teliti. Terus terang aku cakap sejak 32 tahun aku hidup, aku tak penah beli jeans Levi's, Lee, Guess etc yang original dari butik. Kat bawah umah aku ni ada 1 kedai siap jual kasut dan baju2 yg rare design. Dan kalau ada pasar malam area umah aku kedai bundle mmg aku kunjung dulu.

1 comments:

Faizal Haji Ali said...

Aku pernah dikutuk oleh Apis sebab aku pakai jeans bundle BOBSON yang dibeli di Simpang 3. Masa tu aku baru 11 tahun. Tapi lepas tu bila bundle tengah 'in' mencarik jugak.