Wednesday, August 24, 2011

Kad Raya yang dilupakan


Aku last dapat kad raya, 2 tahun lepas, tu pon dari member yang baru pindah umah siap bagi alamat jemput datang ke open house. Lepas tu dah tak dapat lagsung. Yelah aku ni jenis malas skit nak hantar-hantar kad, nak beli lagi, nak karang ayat-ayat bunga, nak beratur beli stem..ish macam-macam bendelah nak kene buat. Tapi sebelum kawen dulu memang tiap-taip kali nak raya aku dapat kad. Mase tu kire kad jadi alat penghubung la dengan orang rumah aku. Aku kat Cyberjaya dia kat Johor Bahru. Duduk jauh-jauh ni feel dia lain macam skit kalau dapat kad, tambah dari orang yang kita minat. Ayat pun tiru lirik-lirik lagu Eddie Hamid skit, nak karang sendiri memang aku haram tatau. Tapi biasanyer aku la yang hantar dulu..baru orang umah aku balas.
Semalam aku tengok peti surat aku, ada surat tertera nama aku dan orang rumah. Belek punya belek dia punyer sampul, rupanya dari KIm Reality. Ni kompeni hartanah masa aku beli rumah itu hari. Ingat jugak dowang kat customer. Siap ada sign CEO nyer lagi. Tapi takkan lah aku nak gantung kad dinding, 1 kad je pon.

0 comments: