Thursday, May 6, 2010

Layan Movie






2-3 hari ni aku asyik layan muvie dari Korea je. Start kol 4pm aku bukak player VLC aku, pasang headphone layan movie sampai kol 6..hehe kire ngulor ke ni ek..Aku rase ramai dah lama layan muvie dari Koera ni lepas citer Winter Sonata meletup dulu. Aku je ketinggalan ..Satu yang aku tengok citer Korea ni jalan citer dia memang kene dgn realiti masa sekarang, penghayatan pelakon2 yang mantap serta awek2 Korea yang cun-cun jd citer Korea best..Petang tadi aku tgk citer Windstruck ni. Jalan citer simple tp di adun dgn lengkap. Awal2 citer byk scene kelaka/lawak, pertengahan citer seruis dan endingnye yang sedey..Tapi ending citer ni mmg touching..kalau tak sebb aku lelaki sejati mungkin aku leh emo kuar airmata hahah...Takleh handle beb tgk amoi lawa nangis bf dia mati sebelum declare..Aku rekemenkan tgk citer ni malam minggu dengan bini/hubby korang lepas anak2 tdo. Kompem rase mcm bercinta dulu..hahah

*I can feel u..even as the wind

0 comments: