Tuesday, May 4, 2010

Makan..makan dan makan





Dekat 4 minggu aku pendam perasaan ini. Aku cubo utk tidak memikirkannye, namun jauh di sudut hati aku aku merinduinya..tekakku pula berasa gatal2 ingin menelan khazanah dari negeri padang pasir ini..lantas tepat jam 7.00PM tadi..dengan semangat yang berkobar kobar..dengan nafsu mutmainnah yang besar aku ajak anak dan isteriku pergi ke CBD Cyberjaya, untuk sinngah di Restoren Saba..Alhamdulilah tak ramai manusia yang menunggu...Hati ini tiba2 jadi girang seperti kanak2 mendapat asikrim lolipop..ye penantian 4 minggu aku akan berakhir malam ini..menuju ke kuanter dgn langkah kemas dan teratur, bicara pon bermula.." As'kum...bagi roasted chicken 1 yang besar, take way ye"..5 minit menanti, apa yang dihajati pon sampai...masih hangat lagi tiba di rumah..suapan pertama sampai ke tekak adalah nikmat tidak terhingga..Anak-anak juga kelihatan suka dgn nasik arab ini..(mentang-mentang mahal..)

p/s: kepada pezal kalau blom try makan kt sini sgt direkemendedkan..heh

1 comments:

Faizal Haji Ali said...

Aku dah pergi sekali dulu... Makan tengahari.. Servis slow giler.. Sejam lebih aku tunggu.. At last aku cancel order. Lu kena try nasik mandi kat kedai nasik arab Senawang... gerek seh...